נראה שאנשים אוהבים זה את זה, אבל לישון בחדרים שונים. פָּרָדוֹקס. עדיין צריך להיות שונה. זוהי הודאה של אשתו, אשר כבר זמן רב לא נמצא באותה מיטה עם בן הזוג שלו. היא מסבירה את הסיבה העיקרית של אי-רצון של שינה עם בעלה ואומר בפירוט על היתרונות של להיות לבד במיטה. אולי הסיפור הזה יעזור למישהו.

התוכן של המאמר

אני לא ישנה עם בעלי: מה קרה 2 הרבה לפני שבעלי ובעלה הגיעו לישון נפרד 3 הכל השתנה 4 מה לעשות אם אתה משפחה, ואתה לא רוצה סקס?

הדבר החשוב ביותר הוא לדעת ולהבין כי המקרה הוא בכלל לא כל מה שהרגשות נעלמו. כל הסיפור הבא יהיה מן האדם הראשון.

אני לא ישן עם בעלי: מה קרה

אנחנו לא ישנים עם האיש שלי יחד. לכל אחד יש חדר משלה, מיטה משלה. הוא נרדם בחדר השינה הראשי, ואני - בחדר של ילדינו. בפעם הראשונה היה קשה, ואז - נוח מאוד. אבל על הנוחות של שינה נפרדת קצת מאוחר יותר.

למישהו יש שאלות: איך אני יכול לישון בנפרד, אם אתה לא איש זקן, אם אין ... Читать дальше »

Просмотров: 103 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

מי שדיבר אליו, ועל רוב האנשים יחסי מין ביחסים רומנטיים ונישואין ממלא תפקיד גדול, וזה מיתוס גדול שחשוב לגברים בלעדי לגברים. זה גם חשוב לנשים, הם פשוט להביע אותו עדין. אז, נתקלת בבעיה "הבעל אינו מספק במיטה". כאן תוכלו לגלות מה אתה יכול לעשות עם זה, וכיצד להקים את החיים האינטימיים שלך.

התוכן של המאמר

1 נסו לציין את המצב 2 מה לעשות?

נסה להתנער על המצב

אז, יש לך בעיה. במקום זאת, העדר כזה - כלומר, חוסר אורגזמות, סיפוק מין במיטה. אבל אפילו כך, זה נראה, מצב פשוט למדי יש כמה וריאציות. לדוגמה:

האם הוא סיפק אותך במיטה לפני, כשהוא עדיין לא היה בעלך, ואתה פשוט פגשת (אתה בקושי יכול לעשות אהבה לפני הנישואין)? אם כן, איך אתה חושב שהשתנה בו, בהתנהגותו או בתוכך?

לדוגמה, ייתכן שזה חדל להקדיש את הזמן של משחק מקדים, כי שניכם טעונים על ידי החיים, ובעלך סבור כי מדגם אחד הוא מספיק חזה, פעם אחת לנשק את הצוואר - וכל, מספיק איתך.

או אולי, הוא ... Читать дальше »

Просмотров: 107 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

מה זה furror? כמה מאיתנו אומר כל הזמן את כולם במושג הזה. גברים נחתכים להיות פרויקט חיובי שיוכל לדבר דרך החיים. והגברות, בסופו של דבר, מאמינים כי, כפי שכולם אומרים, זה אפשרי בהצלחה, בסופו של דבר, להיות רק את הקסם של היכרויות, איך לבוא לידי ביטוי על ידי אנשים מתאימים. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שנותר רק, בסופו של דבר, כדי להשיג היכן לרכוש את היכרויות, אשר יעזור לא רק, בסופו של דבר, בוגר האוניברסיטה העיקרית של הפדרציה הרוסית ופתחו של העסק שלה.

כאשר הפרבולה הופכת

כל אישה יפה של אישה יפה כמו רבים חושבים תצורות קרדינל בחיים שלך. ואני אפילו לא צריך להגיד את זה, באופן כללי, ליהנות מהעבודה בחנות ובאיכה, שלעולם לא תיתן את הדף ורד. כמו בכלל, כדי להתגלגל מהדלת בגברת מפוארת על קריר קאר, מנהלי הסוכנות המלכותית יודעים. לעתים קרובות החברה הזאת מייצרת סדרה של צעירים, שכן אנשים רבים חושבים, אנשים יפים, נזק, כמו כולם יודעים, כל גברת, לשים את זה מתון, להרוויח כסף בשביל השמלה שלך.

החודש הראשון של העבודה, לשים את זה מתון, הוא ... Читать дальше »

Просмотров: 89 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

המקצוע של מודל האינטרנט רק נראה הרגיל. למעשה, בנות ביסודו לוקח בחשבון כיצד לבוא לידי ביטוי, רגעים רבים, כך שבסופו של דבר, השידור, לשים את זה קצת, יש בא באיכות גבוהה. זה עדיין ידוע לעשות את זה זה לא רק עבור המראה, הפנים ותרחיש של המופע, ועל איך אנחנו כל הזמן מדברים עם רכיב טכנו. מאוד ביסודו של דבר, לשים את זה בעדינות, לעבוד עם איך אנחנו מביעים, ציוד באיכות גבוהה, להחיל פרופסור, סוף סוף, את האור, כך שהתמונה היתה, כמו אנשים רבים חושבים, עין נעימה: שום דבר, בסופו של דבר, ryabilo לא בלם.

בנוסף לתא טוב ומחשב, זה שווה לבסוף לשים לב הן ציוד קול. לעתים קרובות במיוחד עם צליל של מודלים אינטרנט רק יש קשיים עצומים. במהלך השידורים, הנערה או המוסיקה על הרקע נשמע בקול רם מאוד או להיפך, לא שומעים שום דבר. בנוסף, הוא יודע שאנחנו רגילים לדבר, קול לא יציב לעתים קרובות לשכפל כמה רעשים חיצוניים, "ריסוק" ו "Kryukanya" מן המיקרופון, שהוא חזק מאוד, באופן כללי, מקלקל את הזיכרון ממר , דופק את החברים עם איך אנחנו מדברים כל הזמן, מצב רוח ארוטי.

... Читать дальше »

Просмотров: 96 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)