15:55
וידוי של אשתו: "אני לא רוצה סקס עם בעלי, אלא גם גירושין היא לא אופציה"

נראה שאנשים אוהבים זה את זה, אבל לישון בחדרים שונים. פָּרָדוֹקס. עדיין צריך להיות שונה. זוהי הודאה של אשתו, אשר כבר זמן רב לא נמצא באותה מיטה עם בן הזוג שלו. היא מסבירה את הסיבה העיקרית של אי-רצון של שינה עם בעלה ואומר בפירוט על היתרונות של להיות לבד במיטה. אולי הסיפור הזה יעזור למישהו.

התוכן של המאמר

אני לא ישנה עם בעלי: מה קרה 2 הרבה לפני שבעלי ובעלה הגיעו לישון נפרד 3 הכל השתנה 4 מה לעשות אם אתה משפחה, ואתה לא רוצה סקס?

הדבר החשוב ביותר הוא לדעת ולהבין כי המקרה הוא בכלל לא כל מה שהרגשות נעלמו. כל הסיפור הבא יהיה מן האדם הראשון.

אני לא ישן עם בעלי: מה קרה

אנחנו לא ישנים עם האיש שלי יחד. לכל אחד יש חדר משלה, מיטה משלה. הוא נרדם בחדר השינה הראשי, ואני - בחדר של ילדינו. בפעם הראשונה היה קשה, ואז - נוח מאוד. אבל על הנוחות של שינה נפרדת קצת מאוחר יותר.

למישהו יש שאלות: איך אני יכול לישון בנפרד, אם אתה לא איש זקן, אם אין לך אפילו בן 80, כדי לחשוב על חלום רגוע בלי חצי השני? איך הם מין ועיסוק יומי עבורם כמה פעמים ביום? ואת השאלות האלה הם הגיוני למדי, בריא ונכון. נערות ליווי בחיפה

בואו נחזור לפני כמה שנים.

הרבה לפני שבעלי ואני הגענו לישון נפרד

כמובן, לא תמיד ישנו בנפרד. מתחיל לחיות יחד אחרי הנישואין, אנחנו ממש לא לקום מהמיטה, כי הם לא יכלו לספק אחד את השני. אלה הם הרגשות הכי כנים ונקיים שהיו בינינו.

5 שנים אחרי הנישואין, היה לנו את הילד הראשון. והוא, ותמיד דבקתי בדעות שהילד במיטה של ​​שני בני זוג טועה. הבן חייב להיות בעל מיטה משלו, שם הוא לבדו.

תארו לעצמכם שאיפות משלך בישראל בקלות, אם אתה אישה אלגנטית מן הפדרציה הרוסית. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ $ 6,200.

הוא יהיה יותר נוח.

מילדות יש צורך להחדיר ילד אהבה למרחב אישי. והכול יהיה טוב אם לא היה עבור מצב אחד מן העבר: הילד נרדם בחזי בחדר השינה המשותף שלנו. מעתה ואילך לא היינו שניים, ושלושה בחדר. ולמרות העובדה כי זה הבן האהוב עלינו המיוחל, ואנחנו אוהבים אותו מאוד, זה לא צריך להיות (הערה לכל זוגות!). מכאן הקצינו 2 רגעים שליליים של נוכחות של ילדים בחדר ההורים:

עכשיו תמיד יהיו שלושה אנשים בחדר השינה הזה, והמפקד בכך הוא ילד; סקס כמו תענוג הלך לרקע, כמו העדיפות היא ילד.

כתוצאה מהטעות שעשינו עם בעלי: הבן תמיד התחיל להיות בחדר השינה שלנו: בוקר, האכלה, משחקים, נרדם. חדר השינה שלנו והמיטה שלנו הפכו לעולם מסוים בשבילו שבו הוא אהב להיות.

לא היה טעם בבחירת השמחה הזאת שאליו הוא התרגל. אז נהגנו לישון שלישיה. היו אפילו רגעים שבהם במלואם, אף אחד מאיתנו לא יכול להירדם, גם אם בן הזוג היה שני במיטה. זה נראה כי האופציה מאוד כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין וליהנות חבר, אבל זה לא קרה. רציתי שהבן ליד קרוב, מי נתן לנו שמחה ולהרגיע.

אז גרנו שנתיים עד שיופיע. . .ילד שני. להבין כמה קשה המצב? אנחנו בקושי רגילים לעובדה שלא נוכל עוד להירדם עם בעלה, כשלוש פעמים, היא כבר הפכה לשלושה, ואחר כך ארבעה. Nadezhda על העובדה שאנחנו פעם יכול להישאר ביחד בכלל, נעלם לנצח. אפילו אנחנו יכולים לומר שאנחנו כבר מכוונים מפרטיות. אנחנו שים סדרי עדיפויות, זה היה קשה, אבל מה לעשות. וזה מה שהוצב במקום הראשון:

הדבר החשוב ביותר הוא שילדים ישנים (והם רק נרדמו איתנו!); החדר היה אווירה מרגיעה, ולכן לא היה עוד חשה להעברת ילדים לחדר שינה אחר.

הכל השתנה 3

בשל העובדה שלא נפגענו בבעלי ותמיד היו ליד הילדים, כולם התחילו "לשבור", התחיל הדמות להשתנות, התחלנו לריב לעתים קרובות יותר. איזה אינטימי אנחנו יכולים לדבר אם אתה לא מבין אחד את השני? הילד נרדם בחדרנו, הבעל נשאר איתו, ואני הלכתי לחדר הילדים לבוא אל החושים שלי ולישון לבד. סגנון חיים זה נכנס למצב.

עם הזמן, התחלתי לבוא למחשבה שאני לא רוצה לישון בכלל עם בעלי. ילדים כל כך צף כל החלל שהמין היה רק ​​מילה, אבל לא לפי פעולה. מה לעשות במקרה זה, אם אתה לא רוצה לחלוק את המיטה עם גבר? למה פעם אדם אהוב הפך עכשיו לא רצוי? אולי משהו לא בסדר איתי? הדבר החשוב ביותר הוא לא להאשים את עצמו בכל דבר, ביטחון עצמי לא מוביל לשום דבר טוב. לאחר שני ילדים שלקחו את כל הזמן היקר שלנו מאיתנו, גיליתי לעצמי כמה מן הסיבות העיקריות למה פתאום היה לי חדה נעה לישון עם בן הזוג שלי.

מתח יומי. רב תפקודי ותעסוקה בכל יום אפילו לא מאפשרים לחשוב על סקס, שלא לדבר על מעשהו. כל העניין שבילדים ובעובדה שהם לא יכולים להישאר לשעה או שתיים. ואת קיום יחסי מין, סגירת חדר אחר ילד, זה בלתי אפשרי לכוון כדי הרפיה: כל המחשבות יהיה רק ​​על איזה בן או בת. קבלת טבליות למניעת הריון. לאחר שני ילדים ולהבין כי הגוף שלי עדיין צעיר ומוכן פיזית לילד אחר, התחלתי לקחת סמים אמצעי מניעה. ההחלטה היא לא החיובית ביותר, אבל מה לעשות.

אנחנו לא מתכננים יותר ילדים. הסיכון להריון מצטמצם. נראה שהכל בסדר, אתה יכול לישון יחד ולא חושב על הפתעה פתאומית. אבל העובדה היא כי גלולות כאלה הם מאוד מורידים את רמת הליבידו של נשים. כתוצאה מכך, לא רק את האי-רצון לישון עם בעלה, אלא גם קנאות חזקה למופשט מן האדם השני בחדר נפרד. טבליות לעיתים קרובות לפעול.

יש לנו יחסי מין, אבל לא כל כך תכופים כמו שזה היה לפני. אנשים שאנחנו לא קטנים, אז אנחנו עושים בלי קונדום, ואת הדרך היחידה מחוץ להגנה היא אמצעי מניעה. אבל הם מראים את ההשפעה השלילית שלהם. זו כל הסיבה שאני לא כל כך הרבה פעמים רוצה אדם כמו פעם אחת.

שינוי אופי. כאשר אנשים צעירים, אז מתנהגים בדרך אחת, אבל נהיים מבוגרים ולידה ילדים - אדם משתנה פנימי.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם תמיד חסרי עניין ונכונים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק רגעים נוחים בעבודה.

אותו דבר קרה לנו. היינו אחרים.

לדוגמה, בעלי כבר לא רומנטי, כמו לפני 5-10 שנים, נעלם רוך וללטון. כדי לשנות, הם באו רצינות, אחריות, לפעמים אפילו אי עמידה בהיגיינה בשל עבודה קבועה והיעדר שינה רגילה. כאן, אגב, סיבה נוספת לחדרי שינה נפרדים: לכל אחד צריך להיות מקום משלהם ונופש. כתוצאה מכך, הפסקתי לרצות אדם, כי היא כבר לא ללטף ולנוגע, אבל אם מין מתעורר, אז אתה יכול ללכת לגבר ולשים לו מה לעשות.

הורמונים. הסיבה העדיפויות ביותר מדוע לא רציתי לקבל ארגון מחדש הורמונלי של הגוף לזמן מסוים של יחסי מין עם בעלי לאחר לידת שני ילדים. הייתי כל כך שקועה בטיפול של האם ואת הרצון לבלות את כל זמנו עם ילדים, כי הקרבה הפך להיות בראש סדר העדיפויות בשבילי.

אני, כמו אמא, אני יכולה לומר שהילדים הפכו למשמעות החיים. בהקשר זה, ההורמונים הם salyat, אתה שמח ומוכן דגל לגן עדן, אז המצב שלך ניתן להשוות עם לעזאזל. נדנדות רגשיות כאלה הן רופפות מאוד. על רקע הכישלון ההורמונלי הזה, מופיע דיכאון, אני רוצה לראות לעתים קרובות ככל האפשר, כי האיש עוזר לך עם ילדים, לא להיות עצלן.

קומפלקסים. ואת הרגע האחרון שאני רוצה להשפיע הוא דמות. המותניים והחזה הצעירים והמדויקים, שבה התאהב הבעל באהבה, לא. יש צורך לקבל ולשרוד. אני עדיין לא יכול לקבל את העובדה שאני לא אהיה ככה.

בגלל הדמות השמנמנה המורכבת שלך, אני לא רוצה בן זוג כי אני חושב שאני נראית נורא בעיניו. עם זאת, אהבה בנות יפות עם צורות עסיסי. פעם אחת ואני הייתי הבעלים של אותה מתוח. אבל עם כניסתם של ילדים, הכל השתנה.

מה לעשות אם אתה משפחה, ואתה לא רוצה סקס?4

לדבר אחד עם השני. לא כל זה מתברר בפעם הראשונה. רבים זה נשמעו פשוט לא שומעים ומסרב לרצות, לך ליצור קשר. שתף את המחשבות שלך על למה אתה לא רוצה לישון אחד עם השני. לבוא למסקנה הכוללת, לנסות למצוא פשרה. מחממים את הקשר. למרות העובדה שיש ילדים, חשוב למצוא עם בעלה כי החוט מאוד שיכול להתחמם הן לחדור. חפש נקודות מגע מרגשות. זה יכול להיות כמו הנסיעה שלו למסדרון ולתיקון הדמות בספורטיבי יותר (אלא אם כן, כמובן, יהיו זמן לכך), וטיול בחנות מין לחיים מגוונים יותר יחד.

כך הגענו לעובדה שאנחנו ישנים בנפרד לעתים קרובות יותר מאשר יחד. ומין בחיים הסוערים שלנו התגלגלו ל 1-2 פעמים ב 2 שבועות. ואני אשנה בשמחה הכל ושוב אני רוצה את בעלי, אבל יש כמה גורמים שאינם מאפשרים לי לעשות. אני מבין הכול, קראתי ספרים חכמים, אני מנסה לבנות את עצמי, אבל זה מאוד קשה לי. אנחנו רק בדרך לריפוי. עדיין יש הרבה כדי לדון הרבה כדי להצטרף לשלב החדש של יחסים אינטימיים. מאחל לנו מזל טוב!

אמילי, בן 35.

Просмотров: 105 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar