הלקוחות העיקריים של התוכן הם גברים עשירים ומצליחים. לרוב, זה קצת איש עסקים שהוא בערך 40 שנים. לרוב הוא נשוי, יש כמה ילדים. זה דיוקן כזה ממוצע. כמובן, בחורים צעירים אשר על מתן הורים עשירים, ועידן עשיר, ורווקים - מיליונרים נפגשים בקרב לקוחות.

יש גם חבורה של אלפונים ומרימאים שאוהבים לראות בראש בנות ולמכור או לטעון את עצמם על החשבון שלהם. אבל את demiver קל לחשב עם שיחה אישית - זה לא יהיה the littering מדי במיליונרים אמיתיים מובנים היטב. כמו כן, הרמאים הם תמיד חסרי ביטחון שלא לצורך, והוכיחו את רווחתם, וכאשר מדבר על כסף, הם מתחילים לראות מיד ולתרגם את הנושא למין.

תכונות הטבועות באנשים מוצלחים

באופן כללי, פטרונים שונים, אבל בסך הכל הם מייצגים גברים מוצלחים טיפוסיים אשר הטמונים בכמה תכונות נפוצות. אנו נשקול אותם בפירוט רב יותר:

  • יש להבין שאם אדם השיג משהו בחיים, הוא רואה את עצמו אלפא זכר. נציגים כאלה של מין חזקים עשויים להיות בעלי הערכה עצמית מופרזת מעט ו ... Читать дальше »
    Просмотров: 117 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

    דאנס סטריפטיז עבור כספים - זה כפי שהיה עבור העבודה העיקרית של הדור ארוטקטור במכרז במועדון. הבנות, בסופו של דבר, מתמודדות עם מבקרים על הבמה, מאוחר יותר הם יורדים למסדרון. אורחים נדיבים, ולכן, לתת עצות, כעובד של מניות המוסד מנהל או מאה אחוז, באופן כללי, החרימתי לעצמי. תנאים אלה, באופן כללי, מתקדם מראש.

    עם הנאום על מסע המועדון, הכל ברור איך בנות לעבוד על איך להגיע, דרך הצדדים? למעשה, כפי שהיינו מדברים, חברה במשרה חלקית לא רק יש רגעים חיוביים, וכיצד אנו מביעים, שלילי.

    סטריפטיז על הכביש: להפוך ולא לא?

    בסדר, לשים את זה מתון, אין עבודה במשרה חלקית - זה המקרה האישי של רקדני מועדון. לקוחות עצמאיים הם המארגנים של חלקים אישיים. בדרך כלל, מופע סטריפטיז נדרש לתת אירוע כמו רבים מאיתנו אומר מיוחד כל הזמן. וזה אפילו לא הכרחי לומר את זה, אבל לא כל האורחים, בסופו של דבר, לתפוס את החשפנית, קוק כולם אומר, האמן, מסיבה זו, כמו כולם יודעים, מצבים גרועים. איך לא להיכנס לאופן שבו אנו כל הזמן מדברים, מצב לא נוח של רקדנית צד, כפי ש ... Читать дальше »

    Просмотров: 97 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

    הגברת יראה סקס לעתים קרובות יותר מאשר בחור? עבור חלק זה ייראה שטויות. אחרי הכל, העולם uponymia הוא נפוץ כי גברים רוצים סקס לעתים קרובות יותר מאשר נשים. הם אומרים, הם ימים שלמים, לשים את זה קצת, לחשוב עליו והם מוכנים "להתחיל לעבוד" לפחות באיזו שעה של יום. באופן טבעי, הכל לא כל כך. נציגים, כמו רבים חושבים, סקס מסיבי יכול גם להיות עייף, לא לעשות שום דבר, לא לספור איך ללכת לישון. ובכן, מחשבות על intima בראש שלהם לשמור על לא 24/7. אבל עם הבנות כל זה באמת לא כל כך קל.

    התוכן של המאמר

    פעם אחת, זה הפך, שבירת סטריאוטיפים! 2 וסטטיסטיקה נוספת 3 לאחר ריב 4 "לחגוג" מעשים מאושרים 5 מתח 6 התנזרות ארוכה 7 קנאה 8 ביוץ 9 אחרי צד 10 רצון ליצור

    הגיע הזמן לשבור סטריאוטיפים!אני

    נכון לעכשיו, גברים חושבים על סקס לעתים קרובות יותר מאשר נשים. לפי המחקר של מדענים אמריקאים, מחשבות על הקרבה של סוף סוף שלהם נובעים על 30 ארבעה 3 פעמים ביום. אני אתן לדמות הזאת בגבולות 18. אבל!

    ... Читать дальше »

    Просмотров: 112 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)