04:43
זונות של קייב ופגישה פתאומית

הלכתי למסעדה וראיתי את הבר שלה. אלוהים, כמה שנים לא ראינו! אריק יושב ליד הקיר וראיתי בצורה רבה קוקטייל מן הצינור. היא השתנתה: הוא צייר והצית את שערה אל תוך הצבע האדמדם, איבד משקל, אבל, עדיין עורה היה גדוש בצבע זהב-שוקולד, ועל הפנים שכבו ללא רבב מיקפ.

במסעדה לא היה אף אחד, רק כמה זונות מטרופוליות. זה היה מאוד זמן מוקדמת - הלכתי לשתות קפה. הגעתי למוסקבה בעבודה ועל עצתו של עמיתים הלכו במפורש במסעדה הזאת, ואני אפילו לא חכדתי כאן כדי לפגוש חברה ישנה. שירותי ליווי

ערב הערב באחת מהצדדים, אמר חבר כי במסעדה הזאת יש זונות של קייב, יפה אחרת - זה שווה להסתכל. הסתכלתי על חברה, ורעיון מוזר הבזיק בראשי.

- אז מה אתה עושה כרגע? איפה אתה עובד? - יש לי לוח זמנים חינם.

עמידות סובייטית ופגמים מידע הניח לנחש לא מדויק כי למעשה ליווי - זה משהו, פגום, כך, מה צריך לשתוק. רק מעטים מבינים כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אני עובד בעצמי.


חיבקנו והזמנתי על עצמי קפה. לקוחות 1 החלו למשוך - המסעדה החלה להיות מלאת אנשים.
- מה אתה עושה פה? היא שאלה אותי.
- באתי למספר ימים בעבודה. אנחנו גרים בקרבת מקום מכאן במלון. אני בהחלט לא חיכיתי לך כאן כדי להיפגש. 5 שנים לאחר מכן!
- כן ... אני זוכר איך יש לי כיף כאשר עבדתי כמו מלצרית בבית קפה ליד הבית שלך.
כן, היו זמנים. שינית כך, כדי להיות כנים. זה הפך כזה ... כזה ... נשית ויפה ... אחרי הכל, היית טוואן.
- כן, הכל משתנה ..
- היי! האם אתה זוכר אותי? אריקה הרימה את עיניה האנתרציט עלי וספרלה: - באופן טבעי!

- לחיות במוסקבה?
- כן, עם מה שאני חי בצורה מושלמת.
היתה שתיקה שתיקה, שבמהלכה ראיתי את התלתלים האדמדם שלה על רקע שמלה ירוקה. איזה סוג של skettle זה הפך, חשבתי על עצמי. בשלב זה, אריקה לאט הקיפה את האולם.

- ERIE, אתה עובד אדם? שאלתי פתאום.
- כן, - ענה על חבר, קוקטייל בליעה מן הצינור, כאן, כמו כל הזונות של קייב, לעתים קרובות אני מקבל היכרות עם לקוחות מאובטחים. הם בדרך כלל מתייחסים אלי לשתות, אשר המסעדה משלמת לי אחוז, ומאוחר יותר, אם אני אוהב את זה, אנחנו הולכים לדירה שלי. מעת לעת אני עובד בשירות ליווי ומלווה את רוב הצדדים לאירועים שונים, מעת לעת בנסיעות זרות. כאן לא כל כך מזמן חזר ממצרים. הקשבתי לה על ידי פתיחת פי.
- וואו! אפילו לא חשבתי על כך Keeva מבולבל כל כך הרבה לא מרוויחים ונראה כל כך טוב.
- מזומנים מבולבלים, יקרים, - תקן לי חברה ולנענע את רעמת הלהבה שלו.
- תקשיב, יש לך שיער מפואר. מעולם לא היתה לך כזה.
- נדנדה.
- ואתה לא יכול להגיד ... אז אתה כרגע בעבודה?
- אני תמיד בעבודה. אתה יכול לענות על הלקוח בכל מקום. ואפילו יותר לפחות איזה רגע מישהו מן השינוי שלי יכול להתקשר.
- ויש לך הרבה מהם?
- גברים עשירים מעדיפים שירותי מין של המעמד הגבוה ביותר ... ואני נותן בכיתה! מבינה?
- כן ... תקשיב ... אבל איך? איך באת לזה?
- זה סיפור ארוך. אתה רואה תקוע מאחורי הבר עם בר. הוא בא לשכור מבולבל יקר. הוא ingenic ואינו מכיר אף אחד כאן, ולכן הוא מוכן לשלם על הליטוף שלה וקבלה טובה, אתה מבין? לעתים קרובות הוא לעתים קרובות - מגיע לעתים קרובות קייב ומאמין כי שירותי מין במוסקבה הם הטובים ביותר. - הוא הלקוח שלך?
- הוא יכול להיות עכשיו הלקוח שלי, אבל ... הערב אני אתן לך ... בחינם ..., - אריקה צחק, - בשבילך זה סקרן להבין למה הכל התחיל?
- כן, מפחיד סקרן.
אני לא יכולה להגיד שאני לא אוהבת.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר ההצעה באה בפעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את המפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי האסקוגר מלווה רק את הלקוח באירוע, מספק שיחה ומודל ליווי של בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד ציבורי.

עזבתי את העיר במצב של השפעה מן החידוש של הרגשות ששרדו עם חבר של חבר צעיר ישן, ועכשיו - החלק המקצועי של מוסקווה.

כל הלילה, אריקה דיברה על איך שהיא הפכה לאדם מטרופוליני ואיזה סיפורים קרו לה על 5 שנות העבודה האלה. ואני הסתכלתי על ברכיה החדות ואת השמלה הירקרת של קוטשה. אחר כך קמה איכשהו כך שראיתי שאין שם הלבשה תחתונה ... וברנדי שאג את הדם שלי למקסימום.

באותו לילה חברה עתיקה לא רק סיפרה לי את כל הטריקים של שירותים אינטימיים בתשלום של קייב, והיא הראתה כמה טכניקות בפועל. - ואז הלכנו.פנינו לדירתה, שם, כמו קייב מבולבל רבים, נתפסו ללקוחות שלהם - אני דירה מדהימה, לדעתי, היא לא רואה. היא שפכה לנו ויסקי יקר עם קרח והדליקנו סיגריות ארוכות.

Просмотров: 703 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar