04:43
סוגים עיקריים של צעצועי מין לבנות לכל אירוע

בחיים של כל בחורה יש צעצועים: רך, פלסטיק ו T.ד '., הדומה לילדות דאגות. כשהנערה גדלה, להעביר טדי טדרס באים הסתגלות מיניות אמיתיות. מה הם מי הם צעצועי מין מועדפים בנות? תגלה קרא עוד מהסקירה זו.

התוכן של המאמר

1 דילדו 2 ויברטורים 3 טבעת רטט 4 תכונות BDSM 5 משחקי תפקידים 6 מין סווינג או מכונות סקס

Ploiimitators

הפופולרי ביותר מועדף מין צעצוע בנות להישאר דילדו, אשר יכול להיות צורות מגוונות לחלוטין, צבעים וגדלים. הכל תלוי בפנטזיה של המארחת, אשר יכול לייצג לגמרי כל אדם במהלך המשחק המיני, תוך התחושה של מגע רך של דילדו על עצמו או בפנים.

למד כיצד לבחור דילדו יכול להיות במאמר שלנו.

אתה יכול לשים לב דילדו מחומם, ו גם להשתמש מוצרי גומי יקרים יותר שיש להם מרקם מיוחד בולטות, יש חימום לזרוק, כמו עור אמיתי.

אתה יכול גם לגוון את הרגשות שלך על ידי בחירת דילדו עם ויברטור. זוהי רמה מתקדמת יותר לבנות האמיצות ביותר שלא מפחדים להתנסות. מכשירים כאלה מוצגים כעת בשוק של תעשיית המין במגוון רחב, לרוב הם עשויים לנוחות על פראיירים. עוד על מה דילדו ואיזה סוג של זנים נקראים במאמר.

ויברטורים 2

בנוסף לדילדו, אשר כבר מצוידים חרירי רטט, יש עוזרים נפרדים של כל בחורה - ויברטורים. זה עבור גברת המבקשת לקבל אורגזמה בכל עת ובכל מקום או גירוי קליטי (מיני ויברטור).

ביסודו של דבר, כמובן, על בסיס שמו, ברור כי הם נועדו לעורר את אזור קליטוריום עבור אוראלי אוראלי. עם זאת, צעצועים כאלה יכולים לעזור לבנות לשחרר מול השותף שלהם ולקבל הרבה הנאה במהלך חוויית אהבה משותפת.

אתה צריך לבחור את המודל הנכון שאינו לכבוש ואשר יכול להיות נשלט באמצעות מרחוק. משחק כזה יספק לך תענוג גדול ואת השותף שלך. שותף ויברטור זה יוכל לאתר את הבנות מיוחדות במכנסיים קצרים שיש להם כיס כל כך נחמד.

כדי לנהל את האורגזמה שלך יהיה עכשיו קל מאוד!

ככלל, גברים יכולים להיות מקנאים בדילדו, וחשבו שהם עצמם לא יכולים ליצור בחורה כזו, ולכן זה בוחר בגודל נוסף והיקפו אחרים. ויברטור יכול להיות בצורת שפתון, עיפרון קטן, סוטה, פרפרים ופריטים שונים אחרים.

רוטט טבעת 3

עוד מיני מגוון של ויברטורים הוא רוטט טבעת. מנקודת המבט של צעצועי מין מועדפים לבנות אתה לא יכול לספור זה אל אביזרי הנערה, כי זה זרבובית כי הוא לשים על חבר באדם. עם זאת, זוהי אישה מקבלת ממכשיר זה יותר סה"כ הנאה.

טבעות רטט כאלה הן עם שפם, עם פצעונים, עם שונה תהליכים. הם מעוררים את הדגדגן, מעוררים את החלק הפנימי של הנרתיק לספק אישה מגוון של תחושות בהירות.

הכינו esquiters מתכננים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. רק זה בכלל אינו מפלגות שימושיות אחת בעבודה.

זרבובית נוספת יכולה להוסיף כמה סנטימטרים באורך או רוחב עבור הכלי של השותף שלך, אשר גם עושה את הקרבה של אחרים מוסיף תחושות בהירות.

תכונות BDSM4

אתה לא יכול להיות pervert, כמו רבים מאמינים, ולא להיכנס BDSM מייחסים, אבל באותו זמן בעדינות מאוד אוהב את התחבושת על העיניים, אזיקים, ו גם gag חמוד, אשר סוגר את הפה מקסים שבחרת.

צעצועי מין מועדפים לבנות - זה בדרך כלל פרווה אזיקים, רך רך כלה, רך מאוד נעים לשפתיים של gag ו כמובן תחבושת תחרה ארוטית.

כל האביזרים האלה מאפשרים לך להרגיש כמו אישה קטלנית אמיתית במיטה של ​​כל אדם. ומי יוכל לאלף מסך כזה? רק אחד שיכול לתת תחושות בלתי נשכחות אמיתיות.

יש קבוצות עבור מחייב, אזיקים מתכת, כל מיני פראיירים, אזיקים על הרגליים ולא.ד '. כל זה נועד להרחיב את גבולות המין ואת הדבר החשוב ביותר - האפשרות של אישה להיות חלשה מאוד בידי בן זוגו. תן לו את התפקיד של דומיננטה במשך זמן מה, אתה תאהב את זה!

משחק תפקידים 5

ולבסוף, הנושאים הספציפיים ראויים חליפות עבור משחק תפקידים משחקים.

תמיכה של גברים עשירים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, זה ידגיש את המעמד ויאוסף חברה מצוינת.

זה יכול להיות כמו הלבשה תחתונה ארוטית מינית שבה אישה מרגיש האלה ותלבושות מיוחדות שחוקות על ידי נציגים מקצועות שונים של העולם שלנו.

הם בדרך כלל תמיד סקסי, פתוח מאוד נועז. והכי חשוב בקלות נשלף על ידך ואת השותף שלך. מה לבוא עם משחקי תפקידים מיניים יגידו במאמר על הקישור.

זה יכול לכלול גם חומרי סיכה מיוחדים או חומרי סיכה, אשר משמשים לעתים קרובות במשחקים תפקידים, שכן עם אותם אתה יכול לנסות מספר עצום של הוראות שונות, מצבים, כמו גם תנוחות וסוגי מין.

בחירת חומר סיכה ובחירת חליפה עבור יפה שלך תפוקה מינית זוכרת דבר אחד: אתה צריך להיות נוח בשמלה הזאת. היא לא צריכה להיות מורגשת על הגוף שלך, והכי חשוב לא לשכוח חומר סיכה, אחרת סקי לא ילך אפילו בחורף על ידי קרח דק!

סקס הנדנדה או מין מכונת 6

ולבסוף, מן המחיר יקר יותר קטגוריה ותחושות מגוונות יותר, אתה יכול להתקשר צעצועי מין האהובים עליך של הבנות של הדור האחרון - זה swings סקס או מכונות סקס. מין מהווה טיסה מלאה של פנטזיה בלתי מוגבלת, מגוון של תנוחות והזדמנות להירגע וללכת מהמצב.

תארו לעצמכם שאתה על נדנדות להסרת גדול, ואת השותף שלך, לא מרגיש את המשקל שלך, פשוט עוסקת איתך סקס מקבל את ההנאה הגבוהה ביותר. אתה במצב זה להיות עבד אמיתי אמיתי. לא תמונה נפלאה?

יותר הסחה intima כמובן שאתה יכול להשיג עם מכונות סקס. זה לא רק עבור נערות בודדות שאין להם שותף מיני קבוע, אבל לזוגות שרוצים לגוון את המינית שלהם חיים ולעשות הדגש ו perch בו.

לדוגמה, זוג הוא מאוד מקנא ולא רוצה להתחיל שלהם לאף אחד, אבל אני רוצה לנסות את המשל שלך. כאן אל ההצלה מכונת מין באה, שהיא מנגנון גדול עם זרבובית בצורת מינית חבר או אביזרי מין שונים אחרים.

אז בחירת צעצוע מין ניתן לתת לעצמך תחושות בלתי נשכחות, ואתה יכול כאב ראש, כי לא כל השותפים מברך אביזרים נוספים במהלך יחסי מין. לתקשר, לזהות, ואת רוב העיקר הוא לדבר השותף שלך על הרצונות שלי ולאחר מכן צעצועי מין האהובים עליך לבנות יעבוד 100%.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לפני בחירת צעצועי מין, אתה צריך לחשוב איזה סוג של גירוי מספק לך הנאה ביותר. בנות אחת כמו חודר סקס, אחרים משוגעים על ליטוף פי הטבעת, אחרים לא יכולים לסיים ללא תקע אנאלי, חלום רביעי של חדירה כפולה, חמישית - לפי מסורת, בהצטיינות מתוך הדגדגן. הכל בנפרד! תשובה לעצמך לשאול איזה סוג של אזור חשיפה אתה צריך אותך. יתר על כן, צעצועי מין רבים ניתן לשלב בצורה מושלמת - מן הגירוי סימולטני של כמה אזורים ארוגניים תוכלו למצוא את עצמך פשוט לא השמים השביעי מן הנאה! כן, במיטה, מכשירים כאלה לעולם לא יהיו מיותרים. נערות ליווי במרכז

Просмотров: 112 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar