04:43
התנהגות מטבח ליד השולחן עם גבר

התווית בשולחן המסעדה צריכה להכיר כל אישה כי זה מאוד חשוב לא להכות את הפנים בעפר ולא מראה גבר אתה רק לעתים נדירות הולך למוסדות כאלה. באופן עקרוני, קורס הנהיגה במסעדה אינו שונה מתווית ההתנהגות במקומות ציבוריים, שכן יש סטנדרטים מסוימים להיות חסידים. נערות ליווי בראשון לציון

ללכת למסעדה עם גבר, אתה תמיד צריך להיות יפה ומקסים. עבור מקום כזה, עדיף ללבוש שמלת ערב כי יהיה שוב להדגיש את האלגנטיות שלך ואת האטרקטיביות.

כניסה למסעדה

אם אתה בא עם גבר ביחד, לא ממהר לפרוץ ליד הדלת ולפתוח אותו באופן עצמאי. אם זה ג'נטלמן אמיתי, אז בהחלט יהיה לחשוף את הדלת. זכור כי האדם חייב להזיז את הכיסא ולא לך. לשבת מול בן לוויה שלך, אז זה יהיה הרבה יותר נוח לדבר ולראות את בן שיח שלך. לאחר קבלת טבלה, השרת יביא לך תפריט. חשוב מאוד לדעת כמה מנות סטנדרטיות מראש, אשר ניתן להזמין בכל אווירה. מאוד מכוער כאשר חצי שעה של אישה בוחר מה היא רוצה לנסות במסעדה הזאת. כמה גברים יכולים להיות קצת משעמם.

אין צורך להתקשר למלצר, תאמינו שזה נוגע לך בהכרח. אם הוא רואה שאתה מוכן להזמין משהו, הוא יבוא אליך ומציע לעזרתו. על התווית, אתה צריך להזמין צלחת אם יש תשוקה, לשאול אדם להזמין. בחירת היין, אל תהססו להתייעץ עם שרת. זה בהחלט יהיה להציע לך רק את המשקה הכי טעים ומהנה. אל תשכח שאם המכשיר נפל על הקרקע, אתה לא צריך להעלות את זה. לבקש את השרת מיד, להביא תקע חדש או סכין חדשה. בנוסף, עלות הכלים השבורים תיכלל בחשבון, לא צריך להתנגד לנושא זה.

אין צורך לדבר חזק, זוכר את זה במסעדה, אתה לא לבד. לשבת עם אחורה חלקה, לא לרכוב על הכיסא, זה צליל רע לכל אחד, לא רק לאישה. בשום פנים ואופן לא מכה על מנות חמות, הם חייבים להתקרר. אם אתה לא אוהב משהו בצלחת, אתה לא צריך לירוק ולדבר על זה בקול רם, פשוט להביא את המפית אל הפה ולהבהיר אותו באופן בלתי מורגש.

איך לבחור... סודות של אמיתי...

אם פתאום תמך פתאום בטלפון ולהבין שהשיחה אינה סובלת משקעים, אתה פשוט תירוץ וללכת למשך זמן מה לדבר בטלפון. בסוף השלמה, תסלח לך שזה היה מאוד חשוב מאוד. צליל רע הוא השיחה ליד השולחן כי בן שיח שלך בכל מקרה יהיה לא נעים, במיוחד אם אתה קורא חברה עם סיפור על התאריך הראשון. אם פתאום יצאת לידע שלך והתקרבה לשולחן, אתה לא צריך לקום, להצדיע לשבת ליד השולחן. רק גברים רשאים להעלות יד קטנה לאדם אחר.

אל תשכח כי ברוב המקרים, האיש משלם, אבל אם אתה לא מכיר את האדם הזה ואתה לא יכול להיות בטוח שיש לו תקציב פיננסי גדול, מציע לשלם לי אותו. כמובן, אדם אמיתי בהחלט לסרב, הוא יראה את זה מן הצד הטוב ביותר, אבל אתה חייב לנסות כל מקרה.

מה לא עושה אתית במסעדות?
  • דבר בקול רם.
  • חֶדֶר.
  • סכסוך עם השרת.
  • למחוץ לחם, צ 'אק, לדבר עם פה מלא.
  • לגלות עם שרת שישלם על ההוצאות.
  • בקש ספר תלונה.
  • Просмотров: 618 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar