04:43
האם זה אפשרי, באופן כללי, בהצטיינות כמו boo: אורגזמה מ סקס אנאלי

כל גברת חלומות לקבל אורגזמה, אבל רחוק מאוד זה מנהלת. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי המקרה מונח על המסה של הנסיבות, אשר כמעט כל ואינם מכירים בכלל. כדי להשיג את רמת ההנאה הגדולה ביותר, היא נדרשת להבין בקפידה בתכונות שלך, הן מגע נפשית וגופנית עם שותף.

התוכן של המאמר

1 מנטלית ניואנסים מתנהגים על הישג אורגזמה 2 פיזיולוגיה - זה ביסודו 3 הנרתיק ואת אורגזמות הדגדגן 4 אנאלי אוֹרגַזמָה

כמה נשים נשמעות סוף סוף בשאלה: "מהו אורגזמה נרתיקית ודגדלית?"," האם אפשר לסיים את האופן שבו אנשים התרגלו לפרוץ, שלל?"," זה אפשרי להגיע לאפיפיור בלי לגייס את הדגדגן עם יד או צעצוע?-.

ננסה יחד רק כדי להבין אילו סוגים של אורגזמה הם באופן עקרוני, וכיצד להשיג קבוע הנאה במיטה עם איך אנשים רגילים להביע אהוב.

מֶדִיוּם ניואנסים מתנהגים על הישג אורגזמה

לא מסתורין שגברת ואדם לעתים קרובות מתרגש דברים שונים. אם הבחור הוא יפה, כמו רבים חושבים, גופנית צור קשר, סוג של גוף עירום ולקחת מחוות וביטויים, מצד הגברת לבבות, היא צריכה יותר. ב- 1, האישה הממוצעת חווה התרגשות כלפי הזכר, אשר מראה התלהבות ברורה. במילים אחרות, הסיכויים של סקס באיכות גבוהה עם שותף יותר עם אחד שאומר כדי לדבר תשומת לב כבדה לאדם שלו.

השפעה מיוחדת על הישג ההנאה הגדולה ביותר, יש קשר נפש, כפי שכולם אומרים, גבר. באופן טבעי, יש כאלה שלבסוף מספק את ההנאה של סקס פייסני על ידי הבהרה סוערת של מערכות יחסים. יש נשים חווה סקס הרמת עקב קנאה. אבל זה מהיר יותר מקרים אישיים מאשר הגורם בכל מקום עִירוּר.

אפילו יותר קל להביא לאורגזמה גברת כי הוא מאה אחוז שקוע שותף. כולם יודעים מה הוא צריך לשאוף להקיף שלה חם וטיפול. ב יחסי אמון יותר קליט ניסיון סקסי. נערות ליווי בתל אביב

הצד השני של המדליה הוא פרכנות ושחרור בצמד. בהחלט לא קשה לחשוב על כך קליפים פנימיים, קומפלקסים וחסמים משפיעים בצורה גרועה על ההישג של אורגזמה. כמעט כל הגברות מניעות את עצמן למסגרת, במה שקלה לא מציאותי כדי לקבל הנאה ממין.

זכור את עצמך כמה פעמים אתה לדאוג למראה שלך במיטה? כמעט כולם מוזרה Streth. תנאים מוקדמים בשבילו, בסופו של דבר, הם לגמרי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, שונה: קפלים על בטן, "קליפת תפוז" על המוח, לא מספיק, כפי שכולם יודעים, התחת הותקף. בנות חוששות על ערימת דברים, ליישר שיער, ליישם כמו רובנו התרגלו לומר, נלחם meikap מול חבר אהוב. על ה במקרה זה, באופן כללי, מונע מהם ממאה אחוז לטבול את עצמם בזרועות התשוקה.

אגב, רוב החבר 'ה עדיין עדיין כמו אהבתו נראית בזמן סקס. יותר הגברת לעצמו מותרת גם במהלך יחסי מין, חזק יותר את רמת הגברים עִירוּר. הזכר חייב, לשים את זה בעדינות, לבנות כי הגברת שלו היא אדם חי עם אמיתי רגשות. תארו לעצמכם עובדה אחת כי הוא ביסודו של סוף סוף מודע לכך שהוא נהנה מהתהליך.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה קל יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג ויאוסף חברה מצוינת.

אם הגברת בונה מעצמו, כפי שכולם אומרים, גולם פורצלן, אדם לא סביר, בסופו של דבר, זה יהיה צריך לעשות. כן והיא עצמה לא תוכל ללבוש את הרגע.

לא ההשפעה הקטנה ביותר על היעדרות אורגזמה בצמד מסייעת לבסוף את חוויית יחסי העבר. ואכן, הבנות אופייניות לכולם מילים ומעשים של שותפים בעבר מתקרבים ללב ולשנן שנים ארוכות וארוכות.

נניח שהצעיר הניח אותו דוגמה של מודלים יוקרה או שחקניות הוליווד, אבל היא לא יכלה להשיג כזה אותן תוצאות, למרות שניסיתי לארוג, כפי שאנו מבטאים, דיאטות יעיל. כמובן, כולנו יודעים היטב את כל האישה הזאת לא בהכרח להיות פיינס. זה יכול להיות חמוד לחלוטין עבור את שאר הצורות של הגברים, והשותף הזה פשוט התברר להיות טיראן. גם אם היא הושג הרמוניה קייט מוס, הוא בקושי היה מעריך את העבודה הזאת בכבוד.

פיקוח כמו מקרים רעילים, אישה דחוסה נראה איך אנשים משמשים להביע, החדש ביותר עם מטען רפה של אי ודאות עבור עצמם. הוא יכול לקרוא לה "כניסה למיטה", להאשים פריגות. למעשה, הגברת לא יכלה להגיע לאורגזמה בשל לחץ נפשי שניתן עליו ומסתתרים מצד אדם אהוב.

השותף החדש ביותר יהיה מכל כוחו נסו להביא את הנבחר לאורגזמה, אבל הוא לא, זה נעשה, ייצא. בתחתית המקרה של הנערה צריך גם לעבוד קשה על עצמם מהצד כמו שופט, נפשית תפיסות, כפי שאנשים נהגו להביע, חיים סקסיים על שלב חדש של חיי אהבה.

פִיסִיוֹלוֹגִיָה - זה נכון

אורגזמה זכר מטבע מסודרת קל יותר מאשר נשים. יש לציין כי אי פעם חשבתי שגברים רואים משלהם "חבר" כל יום? הם יודעים איך לעשות את זה נחמד לעצמם אוֹנָנוּת. באופן כללי, בעיצומו של החבר'ה, אוננות אינה נושא אסור. הכל יודע שכולם עוסקים סוף סוף במקרה זה בכל מקרה נוח.

הנערה היא הרבה כמו ביישנית איברי המין הבעלים של אברי מין. תפקיד יוצא דופן זה משחק את העובדה שהם לא רואים אותם בְּמִדָה נִכֶּרֶת. כן מה למרוח כמה פעמים בחיים ישבת כל כך הרבה לפני המראה למד את עצמך מאותו צד? זה לא סביר כי הגברת הממוצע יזכור ביותר 3 פעמים.

השפעה רבת עוצמה ו דמויות קומדיות שלעתים קרובות הופכות למפות על סקס איברים. כמעט כל הגברים מחייכים מאוד, קוראים להם מגעילים שונים מילים של נשים. לדוגמה, פילה עוף או דגים, אשר עדיין כאן, כמו רבים באים לידי ביטוי, נעים?

כאן ואת העיקרי מהדק פיזיולוגי. ואולי אפילו לא צריך להגיד שהגברת אינה מודעת לאופן שבו היא מסודרת. היא אפילו לא מנסה ללמוד את זה. רוצה להודיע ​​כי אלה שלהם שניסו להיכנס מהות השאלה היא השגת הרבה של תוצאות ענק מאשר שיעורי הבית.

כדי להבין איך זה קורה אורגזמה, אתה צריך לדעת את האזורים הארוגניים שלך. הגברת מחויבת לעשות שאלה מחקרים על הגוף שלהם. שים לב למה שניתן לעשות כמה מאיתנו כל הזמן אומר שיטות שונות. אפשרויות זמין בסרטים פורנוגרפיים, וברשת. שביעות רצון מביא פרטיות בחדר האמבטיה עם מקלחת. השאר מאומנים להגיע לאורגזמה עם סִיוּעַ. מישהו סוף סוף משתמש צעצועי מין במהלך miturgation.

Sexologists לשכנע כי הוא לגמרי לא ביסודו, מה יהיה האורגזמה הראשונה, העיקר הוא להבין איך זה יכול להיות מושגת. אלה שכבר הגיעו לפסעים מסוימים במחקר עצמם עונים על עצמם ועל השאלה: "אני יכול לסיים כמה מאיתנו התרגלו לומר,?"חִיוּבִי.

רוב הגברות סוף סוף מצליח להגיע לשיא רק עם גירוי השד. נדיר, אבל עדיין, כפי שאנו מבטאים את המקרים האלה, להוכיח כי אתה סוף סוף לקבל אורגזמה ופשוט לחיצה חזקה את הרגליים שלי. אגב, אפילו בחדר הכושר במהלך הנשים, אורגזמה. שאלה במודעות של פזיולוגיה.

היינומל ואת אורגזמס סלולרי 3

לדברי sexologists לא שווה מחויב אורגוזיס על הנרתיק והסלולרי. העובדה היא כי הדגדגן הוא זה לא, כפי שכולם יודעים, אי סדרים קטנים בסוף השופכה. ואפילו לא צריך להגיד שהוא אפילו יותר מכולם חושבים.

הדגדגן יש רגליים להגיע לנרתיק עצמו. במהלך יחסי מין, הגירוי שלהם מתרחש המאפשר לפחות איזה סוג של אורגזמה שנרכשה איך להשוות את הקליטיון. כולם יודעים כי החלק הגדול של הגברות, קבלת אורגזמה לעתים קרובות סבל שהוא לא יעשה בלי גירוי פרוטואלי של הדגדגן, איך להתבטא, ביד או צעצוע.

מה זה כל כך אז ההבדל? על ידי הבטחת אנשי מקצוע, כל, כפי שכולם יודעים, אין הבדלים הפשיטים באורגזמות האלה. יש רק הבדל במעמקי הרגשות. עם כל זה, שני סוגים של אורגזמה יכול בוא מיד. כמה אנשים יודעים מה זה קורה כרגע כאשר אדם או עצמה הגברת, מעוררת את אזור הדגדגן, ואת השותף עם כל זה ממשיך לעשות תנועות תליון דו"ח על ידי חבר המין שלהם בנרתיק.

מה עדיין אומר להשפריץ? אחרי הכל, זה בטון עליו רוב הגברות והחבר'ה, כאשר שומעים את הביטוי "סקס נרתיקי". בהזדמנות זו, הסכסוכים לא יפחדו. כַּיוֹם אפילו מקצוע חדש - סווירטולוג. מומחים כאלה משוכנעים כי להשפריץ זמין לכל גברת ללא יוצא מן הכלל, הדבר העיקרי הוא פשוט עובד על מיומנות זו נכון ולעתים קרובות.

למעשה, הגמירה היא בחירה מן השופכה של גבירותי מים מיוחדים במהלך יחסי מין. אישר כי הגמירה אינה שווה כל הזמן לאורגזמה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם משמשים לציבור להציג נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, שתדגיש את המעמד ותאסוף חברה נעימה.

זה אושר על ידי הנשים, אשר מתמשכת זה supersilo.

בחירה עם כל זה לא, באופן כללי, הם שתן במודעות הרגילה למילה הזאת. עם כל זה, כפי שהנהיג, שתן מסוים tolik ב בנות זרעים עדיין מכילות. אז זה קרה לך, לפני סקס לא להשתתף בחדר האסלה. עם Devostosai מלא, כמו הרבה, שלפוחית ​​השתן להשיג את זה כפי שזה לא היה נשמע שזה לא יעבוד.

אנאלי אורגזזז

האם ניתן לסיים? התשובה שלנו היא חיובית. תחשוב על עצמך, אחרי הכל, על ידי סיבה, מספר בלתי מוגבל של חבר 'ה ו נוהלי נשים שלו מיטה סקס אנאלי. אם הוא יכול גם להוביל מאוד, כמו רבים באים לידי ביטוי, נעים רגשות בקושי יכול להיות כל כך פופולרי פעולה בזוגות, נכון?

מעלינו כבר אמרנו את הגברת יכול להגיע לאורגזמה עם 10 קה, כפי שהנהיג, שיטות שונות. בכמה גרסאות אפילו לא נדרש לבסוף כיצד להתבטא, ללא גירוי חיצוני. יש צורך להדגיש את העובדה כי אורגזמה חלום, שהוא טבעי הוא נדיר גדול. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי כמה בנות לגעת שלהם איברים מיניים במהלך השינה, לא, כפי שהוטל, מודעים למעשיהם. אבל יש I כזה שמח, מי הם מחשבות רגילות למדי וכאן, לשים את זה בעדינות, מתעוררת שמור.

אורגזמה מ overvoltage, כולל כולל אנשים רבים באים לידי ביטוי, נפשית, יכול להיות גם לפעמים לדבר. סקסולוגית מחולקים על ידי אפשרויות מפרקטיקה משלהם, כפי שכולם יודעים את המחלקות. לדוגמה, אישה חזקה מאוד עצבני מול הבחינה העתידית. מתח הוא כל כך גדול כי הגוף רק צריך לאבד את זה, כפי שאנו מבטאים, לפחות מה השיטה הסבירה. ועכשיו היא פשוט הולכת במיניבוס, ולשים את זה בעדינות, משיג אורגזמה. יש לציין כי מדהים אבל באמת.

זה שווה מודע לכך אנאלי אורגזמה בחורים וגברות הן דברים שונים. שים לב כי המקרה הוא בתכונות פיזיולוגיות. החבר'ה יש איבר שלם - ערמונית, שאין מאה אחוז בגברות.

יש לציין כי זה עשוי להיות לגמרי לסיים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, לא משנה מה נְקֵבָה. באזור פי הטבעת, הגברות ריכזו כמות בלתי מוגבלת, כפי שנהגנו לדבר, עצבנות סוֹף. איך זה לא היה מוזר, אבל דרך אגב, הם אפילו יותר מאשר בנרתיק עצמו, לדמיין? כמובן, כאשר הוא ראש, הגירוי הנכון של אזורים שונים של ליידי ליידי רק יכול לטוס גן עדן על כנפי הנאה.

שימו לב כי ישנם מספר סוגים של אורגזמה, אבל בדיוק, כמו רובנו התרגלו לדבר, אזורים ארוגניים שונים. בואו נתחיל עם אורגזמה אנאלי מרתקת - עמוק. זה קורה כאשר השותף ישפיע על כמה מאיתנו התרגלו לומר את הנקודה. משפחה, בסופו של דבר, ממוקם בעומק של כ 3-5 ס"מ, בהתאם לתכונות הפיזיולוגיות של הנערה.

זה סימטרי עד לנקודה G, רק על הקיר האחורי של הנרתיק. אני חייב לומר מה לעבוד את הנקודה לא קל. לא מספיק בשביל מישהו איך להגיע אליו מהפעם הראשונה. כולם יודעים כי על מנת להבטיח שהכל נעים מאוד מעולה, שותפים צריכים לעבוד על גירוי כמה פעמים. ועדיין לא כל הזמן היא מתעוררת לתת גברת כי הנאה האנאלית ביותר.

עוד שיטה יעילה, כדי לסיים את השלל, טמון גירוי sphincter. אלה שני טבעות שרירים כי סוף סוף ממוקמים ימינה כניסה לחור אנאלי. אזור זה, בסופו של דבר, הוא רגיש מאוד, כי כאן מרוכז כמה קצות עצבים. אפילו זוגות אנאלי סקס לא להתאמן, לעתים קרובות להשתמש בחיבה sphincter כמו מרגש אלמנט במיטה.

אל תשכח פעולה סימולטנית על כמה אזורים ארוגניים. לכל נערה יש נקודות מסוימות עבור אילו גברים כדי לדבר צריך לשים לב מיוחדת. מישהו מטורף חזה נעים ופטמות. שאר הנשים לאבד את ראשיהם מנשק באזור הצוואר. לרוב אזור ארוגני ייעלמו דַגדְגָן.

דגדגן מותאם אישית I אורגזמות אנאלי יכול להיות רק גורואים סקס אמיתי. אני באמת רוצה להדגיש את מה שאתה צריך גירוי סימולטני כאילו אזור אנאלי הוא זכר, כמו אנשים רבים חושבים, חבר מיני, או ויברטור, גם פעולה על הדגדגן.

במיוחד עבור סוג זה של אורגזמה, לעתים קרובות יותר נקרא "מעורב" בנות אשר משתתפות באורגיות ו סקס קבוצתי. ברור כי התהליך של לעשות אהבה עם 2 גברים כמעט כל מרגש בפראות. אבל העובדה כי גברים לפעול באופן פעיל על 2-4 אזורי גוף של נשים, כולל פי הטבעת, לא רק שווה חסר.

כדי להשיג לעתים קרובות ההנאה הגבוהה ביותר, כדאי לחקור את עצמך. לא שותף לא יוכל להביא גברת לשיא, אם היא עצמה לא מוכנה לזה. אנאלי או נרתיקי אורגזמה - לא כל כך ביסודו. לא עבור עובדה של מישהו אחר כי הגברת שווה, להיות מרוכז בתמונה משותפת, ולא כדי להשיג קצת הנאה מסוימת.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. זה יהיה רע אם לא נציין כי זה היה קשה לפתור קשיים איך להתבטא, חיים סקסיים ביותר.

אורגזמה מ איך אנחנו כל הזמן מדברים, סקס אנאלי הוא לא כל כך בלתי ניתנת להשגה כפי שהוא נחשב. ואכן, אני ממליץ כל ילדה סוף סוף לחוות אוננות אנאלי. הדבר העיקרי - בהתחלה, איך לכוון את Fourore ו Togoong על היחס הספקני שלך לתהליך. כולם יודעים כי כמה צעצועי מין, חומר סיכה ונכונות נהנות. כדורי הנרתיק עשוי גם להיות נחוץ - הם יוסיפו תחושה של מלאת הנרתיק, אשר יסייע להשיג אורגזמה אנאלי. סוד נוסף - נסה אוננות מול המראה. סוג של איברי המין איברי המין מרגש כמעט את כל הנשים, אתה יכול גם להבין איפה עוד תענוג התקבל.

Просмотров: 2704 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar