Margarite Garcia Abaurrea היא הבלרינה, שרוקדת את ריקוד מרגרה, ליתר דיוק בעיירה מרגרה, הממוקמת במערב מורביה, צ'כוסלובקיה.

פרננדל ושרלו שעשו שימוש חוזר בגרסה שלהם לריקוד הזה ב"לה סימפוסה".

אני חושב שזה יהיה ממש מגניב לראות ביצוע מודרני של התנועות שלה. חיפשתי בקצרה אבל לא מצאתי כלום...

התנועה מורכבת מהזזת תנועות בודדות קטנות כמו קפיצות רגל אחת בין אחת המוצלבת ובידוד קבוצות השרירים הרצויות עם חזרות איטיות של סחיטה. הוא כוריאוגרפיה לשיר תוניסאי בשם Mazazouzarey מאת לטיפה יעקובי.

הסרטון הזה הוא ממישהו שעושה שיעור מהנה שגורם לי לחשוב שאוכל לנסות לעשות את סוג האימון הזה בעצמי!

מרגרה היא סוג של ריקוד מעגלי מהיר המבוצע באופן מסורתי עם מקלות כדי לשמור על הקצב.

ריק ... Читать дальше »

Просмотров: 64 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

יש כל כך הרבה אתרי ספא הכי טובים בעיר וזה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם הוא הטוב ביותר. בחלק זה, אנו הולכים לחקור אתרי ספא שונים ולנסות למצוא את הטובים ביותר. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Ashdod.php

יש כל כך הרבה דברים שיכולים לתרום לחזון של מישהו לגבי ספא מושלם ולכל אדם יש את סל הסחורות שלו. לדוגמה, אנשים מסוימים רוצים טיפול עיסוי פרטני בעוד שאחרים עשויים לרצות חוויה הוליסטית המשלבת את היתרונות של שיטות ריפוי במקום אחד כמו יוגה ומדיטציה.

ספא נהדר ינסה לתת מענה לכל ההיבטים של הצרכים של האורחים שלהם, תוך שהוא עדיין נאמן לגישה או לאידיאולוגיה הבסיסית שלו. מכוני ספא מסוימים מציעים טיפולים מיוחדים כמו טיפול במעי הגס או טיפולי פנים מחמצנים, אך אלו המתמקדים ברגיעה עשויים להעדיף עיסויים על פני כל סוג אחר של שירות. massage thai q10 Oil כשזה מגיע למציאת הספא הט ... Читать дальше »

Просмотров: 61 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)