10:11
ריקוד מרגרה

Margarite Garcia Abaurrea היא הבלרינה, שרוקדת את ריקוד מרגרה, ליתר דיוק בעיירה מרגרה, הממוקמת במערב מורביה, צ'כוסלובקיה.

פרננדל ושרלו שעשו שימוש חוזר בגרסה שלהם לריקוד הזה ב"לה סימפוסה".

אני חושב שזה יהיה ממש מגניב לראות ביצוע מודרני של התנועות שלה. חיפשתי בקצרה אבל לא מצאתי כלום...

התנועה מורכבת מהזזת תנועות בודדות קטנות כמו קפיצות רגל אחת בין אחת המוצלבת ובידוד קבוצות השרירים הרצויות עם חזרות איטיות של סחיטה. הוא כוריאוגרפיה לשיר תוניסאי בשם Mazazouzarey מאת לטיפה יעקובי.

הסרטון הזה הוא ממישהו שעושה שיעור מהנה שגורם לי לחשוב שאוכל לנסות לעשות את סוג האימון הזה בעצמי!

מרגרה היא סוג של ריקוד מעגלי מהיר המבוצע באופן מסורתי עם מקלות כדי לשמור על הקצב.

ריקוד מרגרה הומצא כביכול בסוף שנות ה-30 על ידי קופלנד ופלורנס הייל בצפון מניטובה.

הריקוד האינדיאני המסורתי הזה מבוצע ב-pow wows ובמפגשים טקסיים אחרים, לעתים קרובות בליווי תוף.

מתוך הכרה ללקוחות ההזדמנות שלהם, ארנסטו ומרטין מרגרה התחילו שירות הזמנות בדואר עם מודעות במגזינים ובעיתונים. הם היו צריכים לשכור את הקומה האחת-עשרה של בניין במרכז העיר רק כדי להחזיק את כל הדואר שהם מקבלים. די מהר הם פרסמו ב-500 תחנות רדיו, 200 תחנות טלוויזיה ו-1001 עיתונים. מרגרה'ס הייתה ידועה מכיוון שהיה לה 1/3 מכל מקום הקטלוג הפנוי הפנוי באמריקה.

## מבוא לעסקים:

MadisNatura היא פורמולטורת, יצרנית ומשווקת חלוצה של מוצרי קוסמטיקה יעילים מבחינה ביולוגית לטיפוח העור, טיפוח השיער וטיפוח הגוף. אנו רואים בארגון שלנו מיזם חברתי ללא מטרות רווח המחויב למען האנושות, הטבע והאקולוגיה - שלושת ה'אקים' המהווים את עמוד השדרה של המחויבות שלנו. אנו מאמינים שאנו קיימים למטרה אחת - מסיבות כלכליות כמו גם סביבתיות - כדי למלא את הצורך הפיזי של המין האנושי במוצרים בריאים מהטבע https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-the-south.php

ריקוד מרגרה הוא טקס סימון יין מסורתי וסוג של ריקוד עם המבוצע על ידי גברים רק בצפון סרדיניה, איטליה. הריקוד מתבצע במיוחד כאשר בעלי כרמים רוצים למכור את הענבים שלהם ללא תסיסה.

על פי החברה לחקר הריקוד, ריקוד מרגרה מאופיין בשימוש בתנועות גלגול הגוף כדי לעוות את פלג הגוף העליון והתחתון תוך שמירה על עמידה סטטית. הריכוז וההגברה של תנועות הירך בטקס הפולחני עשויים לשקף צורה של חיקוי אירוטי המוצג בריקודים גברים בעבר, תוך שהוא משמיע הערת אזהרה לגבי הבדלים בין המינים.

ריקוד מרגרה, שיש לו גם ז'אנר אינסטרומנטלי משויך אגו ל'יקיליבו, מופיע כתגובה ילידית חדשנית לשלטון הקולוניאלי.

Просмотров: 61 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar