11:32
מטפל בעיסוי טנטרה בקרבתי

עיסוי טנטרי הוא עיסוי מאוד חושני ומרגיע. הוא משמש לא רק להרגעת הגוף אלא גם את הנפש. זה משרה מצב עמוק של רגיעה שיכול להיות מועיל להפגת מתח, חרדה ונדודי שינה.

המטפל בעיסוי בטנטרה ישתמש בתנועות איטיות ועדינות על גופך כדי לעזור לך להירגע. המשיכות נעשות בדרך כלל בכיוון כלפי מעלה כדי לעזור לעורר את זרימת האנרגיה בגופך. הם גם נעשים במהירויות שונות כדי להתאים להעדפות שלך.

עיסוי טנטרה הוא תרגול עתיק יומין שמקורו בהודו. זהו השימוש באנרגיה מינית כדי לרפא ולקדם רווחה גופנית ורוחנית. המילה טנטרה באה מהמילה הסנסקריט "tanoti" שפירושה "לטוות" או "להרחיב".

טכניקה זו שימשה במשך אלפי שנים ליצירת חיים הרמוניים יותר על ידי שחרור אנרגיה חסומה ופתיחת ערוצי תקשורת חדשים בתוך הגוף, הנפש והרוח. זוהי דרך לרפא את עצמך על ידי חקר החושניות והמיניות של עצמך ללא כל אשמה או בושה. https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-the-center.php

זה מכונה לעתים קרובות "יוגה של מין" מכיוון שהוא משתמש בטכניקות נשימה, מדיטציה, טכניקות עיסוי, כמו גם תרגילים אחרים כדי להכניס מודעות לגוף על מנת לשחרר מתח ומתח.

עיסוי טנטרה הוא סוג של עבודת גוף חושנית שנועדה לרפא את הנפש והגוף. מטפל בעיסוי טנטרה בקרבתי יכול לשמש כל מי שרוצה לחוות את היתרונות של טיפול מסוג זה.

טיפול בעיסוי טנטרי מבוסס על פילוסופיות מזרחיות ומדע מערבי. הוא משלב אלמנטים משתי המסורות על מנת לשחרר מתח מיני, לקדם רווחה ולעודד אינטימיות בין בני הזוג.

סוג זה של טיפול יכול להועיל לאנשים שחווים כאב בשרירים או במפרקים, מתח או חרדה, מצבי כאב כרוניים כמו פיברומיאלגיה, דיכאון או PTSD. זה יכול גם לעזור לאנשים עם נדודי שינה, בעיות פוריות ועוד.

מטפל בעיסוי טנטרה הוא אדם המתמחה בעיסוי טנטרי. העיסוי ניתן בדרך כלל כדי לעזור למקלט להירגע וליהנות מהחוויה. זה יכול לשמש כסוג של הפגת מתח ויכול גם לעזור לשפר את זרימת הדם ולהמריץ את המערכת החיסונית.

מטפלים בעיסוי טנטרה ידועים גם כעובדי גוף חושניים, מרפאים חושניים או מעסים ארוטיים. הם משתמשים בטכניקות שונות כמו מגע, מניפולציה של הגוף לשחרור חסימות, תרגילי נשימה ומדיטציה כדי להגיע לרמות תודעה גבוהות יותר.

עיסוי טנטרה הוא סוג של עבודת גוף שמקורה בהודו. משמעות המילה טנטרה היא "לטוות" או "להתרחב", והיא משמשת לתיאור התרחבות התודעה דרך הגוף.

מטפלים בעיסוי טנטרי הם מומחים באומנות המגע החושני. הם משתמשים בידיים, באצבעות ובגופם השלם כדי ליצור תחושה של אנרגיה מענגת שזורמת דרך כל הווייתך.

עיסוי טנטרה הוא סוג של עיסוי חושני הנוהג בתרבויות רבות ברחבי העולם.

עיסוי טנטרי הוא סוג של עיסוי חושני הנוהג בתרבויות רבות ברחבי העולם. זה יכול להיעשות על ידי מטפל טנטרה בביתך, או בסטודיו.

זה יכול להיעשות גם על ידי מטפל טנטרה בביתך, או בסטודיו.

יש אנשים שספקנים לגבי סוג זה של עיסוי כי הם חושבים שיש לו קונוטציות מיניות, אבל זה לא נכון. מטרת העיסוי הטנטרי היא לעורר את אנרגיית הקונדליני שנמצאת רדומה בבסיס עמוד השדרה שלך ולהזיז אותה למעלה דרך הגוף שלך החוצה דרך הראש שלך.

Просмотров: 63 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar