21:13
"עייף מהמין, אני לא צריך אותו. מה לעשות?-

אתה יכול להתעייף לפחות מה פעילות ומין לא ממציא חריגים. גם כדי לדבר יכול לגרום עייפות. ואחרי עייפות, ברור, באדית בא, שעמום ואי-רצון להמשיך, כפי שכולם יודעים, מעשים כואבים.

התוכן של המאמר

1 משמעות של מין 2 מספר סובייטים עיקריים 3 סקסי אתחול מחדש

אבל חוסר המין, בכלל, שולל את חייו של כמעט כל ההנאות. ראוי לציין כי הבעיה היא שאוכה על ידי העובדה כי הפעילות המינית של הטבע נראה לשחרר של אדם לא כל כך הרבה זמן.

אין זמן לשבת, כי הזמן שלא תעצור. במקום לא לקחת כל כך הרבה סקס מהחיים כפי שהוא צריך להיות, זה מאוחר יותר יהיה מאוחר.

סובייטי שאינם פנסים ו פגמים מידע זרקו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא משהו היום, מביש, זה מה שאתה צריך להזיז. עם זאת, לעתים רחוקות שמבין כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

סמנתה אוונס מומחה לבריאות מינית חולקת את עצתו על איך, בסופו של דבר, לזרוק עייפות ולהחזיר את הרצון לקיים גם סקס.

משמעות של sexi

כאשר חייו של אדם הופכים מאוד, כפי שנהגנו לקרוא, מתוח, הכדור המיני סובל מאחד מכמה מחושבים תחילה. עבודה, דאגות מקומיים ומין עצמה - כל זה, בסופו של דבר, לוקח משם, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, הרבה אנרגיה. שלח לעצמך עובדה אחת, ולכן זה סביר כי התשוקה מתרחשת על ידי תחושה של עייפות.

הסקר שנערך על ידי קרן השינה האמריקאית העירונית הראו כי 25% מהנשאלים מרגישים לעתים קרובות מאוד עייפות חזקה לקיים יחסי מין. כמובן, כולנו יודעים היטב את העובדה כי ללא פעילות מינית, החיים של אדם מבוגר, כפי שנקבע, את הגיל הפורה לא יכול להיקרא איך זה הושלם.

הפסקת הפגישות גם היא כשלעצמה כיצד אנו מביעים, סכנה לא נעימה. במקום לחצות אותו מחייו לזמן מה, אחר כך קשה, הוא התחיל לחזור.

כמה עצות עקרונות 2

כדי לא לחזור מן הקצב, אבל לא להחריף עם כל אלה, מומלץ לצייר את השלבים הבאים.

ללכת למיטה בכושר

שינה - הרפואה הטובה ביותר דהויה, איך אנחנו רגילים לקרוא, לפחות איזה סוג. אנשים מודרניים לעתים קרובות להקריב לישון לעבודה או למען צפייה בתוכניות טלוויזיה, משחקי מחשב גלישה באינטרנט. חוסר שינה מושפע מהדרך המזוהה ביותר. לעתים קרובות עייפות של סקס ואובדן עניין קשורה עם איך הוא הוקם, חוסר ביטחון טבעי.

לגדל את הסיכויים שלך למין טוב, ללכת לישון מוקדם יותר. לכבות את חדר השינה כל הציוד ואת כל האביזרים, ואיך אתה צריך.

כלל 10 דקות

במקום זאת אתה סוף סוף מרגיש עייפות מין איומה, ולא את הרעיון של מלא בקנה מידה מינית ממלאים באימה בגלל עייפות, ואז לשנות אותו לנשיקות אינטימיות, חיבוקים ומגע במשך 10 דקות. שלא כמו סקס, מעשים אלה אינם דורשים מתח. להיפך, הם עוזרים, לשים את זה בעדינות, להירגע ולהירגע.

הוסף חדות

אולי ההרגשה של עייפות נשפכת פשוט בשל העובדה כי חיי המין, בסופו של דבר, התגלגל לתוך הביצה השגרתית. כדי לשחזר עליזות, אתה צריך לנסות להחיות אותו. לדבר עם השותף שלך על מה שאתה רוצה, באופן כללי, לחוות.

אתה יכול לקרוא איך כולם אומללים, ספרות ארוטית, לצפות בסרטים - זה ייתן דחיפה של הפנטזיה שלך.

סקס ראשון, ומאוחר יותר כל דבר אחר

אירועים כאלה יכולים להיות די כמו רבים באים לידי ביטוי, הרבה.אחד האירועים נתקל לעתים קרובות, כי נראה כי תרדמה נגרמת ישירות למין, היא שאתה מנסה לשרוף את הבעיות במערכת יחסים. "זה הרבה יותר קל, בסופו של דבר, מתייחסים עייפות מאשר לנתח את היחסים ולשנות משהו בהם", וינסטון הערות.כעס וגירוי הם בין הרגשות שעשויים להיות רעולי פנים לעייפות ממין. באמת, ללא עזרה של פסיכולוג, בסופו של דבר, להחזיר חיי מין כאלה כדי לדבר יהיה קשה.

מאשר תמורה כזו של זמן יעבוד, ומין ייראה שוב לפעילות הכי אטרקטיבית בעולם, הכישלון של עייפות ממין יחליט איך כולם נמס,.

סקסי reboot3

ולא חיי מין, זה נעצר בגלל עייפות, אתה צריך ברצינות לקחת על מנת לפתור את הקושי הזה.

סקסופוקולוג של סרי וינסטון מזהיר כי כמעט תמיד עם מי היא סוף סוף היא חייבת להתמודד בפועל שלו, למעשה שורש הרע לא דוהה עם סקס, אבל בכלל עייפות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אכפת לנו על לוח הזמנים הקדום שלך של החיים המודרניים, אתה אפילו לא יכול לראות איך סקס שהביא כל כך הרבה הנאה, פתאום בוגר משעשע.ד"ר וינסטון מזכיר ערמומי של גאדג'טים אהובים. בסופו של דבר, כפי שאנו נוהגים כדי לקרוא, ימי עבודה אינטנסיביים, הם למעשה נפגעו לעצמם, מנוחה מבטיחה ובידור נעים.אבל למעשה, הם פגעו באדם של כל מפולת של תוכן, אשר בסופו של דבר, שוללת את הפיזי האחרון, ואת הכוחות המנטליים, הראשי,. והלך עם אביזר זה נראה למשוך תשומת לב, לא מרפה, זה שולל את ההזדמנות לנוח באמת בסדר, לשים את זה קצת, כדי לקבל מספיק.

לעתים קרובות עבור עייפות ממין, אנשים לוקחים עייפות רגילה. אתה יכול לומר שאתה יכול לבדוק את זה עם מבחן רגיל. נסו לקיים יחסי מין לא בערב לאחר יום עבודה, אבל מוקדם עם יום. בשביל זה תצטרך להתעורר דקות עבור 20 מוקדם יותר, כמו אנשים נהגו להביע, רגיל.

קשיים מוסתרים במערכות יחסים

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

מאוד טלפון, מחשב, טלקלה

דומה פשוט יכול להיראות עבור עייפות איך הכל מובן, סקס עצמו.יש לשנות את המצב.

בישראל אין מקום קדומים, ואילו ההצעה באה בפעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. הכל הבין לחלוטין כי הרסלם רק לומד את הלקוח באירוע, מחזיק את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד ציבורי.

יש לציין כי חיי מין פעילים משפר את הבריאות ואת איכות החיים הכוללת. 1 מה לעשות הוא להקים את הגורם האמיתי של עייפות.

זה נכון עבור המסכים של כל vedes.

לבחירתם של עייפות ממין ד"ר וינסטון, לשים את זה בעדינות, מייעץ להסיר את כל telelands ואביזרים מחדר השינה. אולי העובדה כי המקום הזה צריך להיות מוקדש רק למין.

ספורט עומס יתר

תרגילים פיזיים שמור על הדמות, להביא עליזות ולעשות חיי מין טובים יותר. אבל הכל בסדר במתינות. סוג גדול מאוד של עומס יתר פיזי יכול זאת, זה הפך, לטפס כי שום דבר אחר לא רוצה.

כדי לשמור על צורת אדם, יש צורך לתת תרגילים במשך יותר מ 30 דקות ביום. אנשים מובילים אורח חיים פעיל יכול להגדיל את הזמן הזה. אבל זה לא מומלץ להביא את עצמך על כרזה.

לא, כדי לשים את זה בעדינות, כדי להסיע את עצמך לתוך עייפות רכש ודיכאון שנגרם על ידי פיזית מופרזת, כמו רבים באים לידי ביטוי, עומס יתר, אתה חייב לבסוף להתייעץ עם מורה כושר. הוא יעשה תוכנית של תרגילים, ובסופו של דבר, זה צריך להיות לדבוק. בהחלט, ראוי להזכיר כי אז סקס יהיה בלתי נלאה ובלתי שביעות רצון.

בדוק את הבריאות הכללית

כמו לא מצער, אבל עייפות של סקס היא לעתים קרובות ראיות של בריאות כללית ללא בושה. משחקים ארוטיים ובמיוחד אורגזמות לעשות איך אנשים רגילים להביע, עומס ענק על הלב. מאשר גוף זה רק חווה משימות, זה ייראה עייפות מדכא וחוסר רצון לקיים יחסי מין.

לכן, ד"ר וינסטון מייעץ כאשר הוא עומד, את הסימנים הראשונים של עייפות ממין במהירות, לשים את זה בעדינות, לבקר את הקרדיולוג ולבדוק את הלב. מהר יותר, בסופו של דבר, האבחון יהיה מאובחנים ואת הריפוי התחיל, החזק ביותר יחזיר את המרץ והתרגשות סקסית.

חוסר איזון הורמונלי יכול להיות גם בשלבים המוקדמים כדי לומר להכריז על עצמו כמו עייפות לקיים יחסי מין. אורולוג קרייג נידרברגר, ד"ר דבש מדעי, ראש ענף האורולוגיה של מכון אילינוי בשיקגו, מייעץ לאפשרויות אלה לא לדחות את הביקור לרופא שלו. בדיקת דבש חיצונית וריפוי זעיר יחזק את הבריאות חסרת הבושה ורק להחזיר את שביעות הרצון של סקס לחיים.

Просмотров: 1694 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar