12:05
?3 חתיכות כמו בנות במין ו -6 דברים שהם סובלים לא יכול

לא משנה כמה נאמר וגם כתוב על איך רובנו התרגלו לומר, המסתורין של הגברות רוצה, גברים לא מפסיקים לתהות: אתה עדיין אוהב בנות במין? מה לא אוהב? זה אכן כאשר הדברים פשוט, בסופו של דבר, בגין, הצעיר במיטה עם אישה מרגיש כמו חפירה על שדה מוקשים, וכך ביסודו של בן זוג ההנאה איך לספק את הטוב ביותר להיות "בגובה".

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מספר, קונים הם בחורים משגשגים אשר במיוחד רוצה רווחי נראה בחגיגה, לטפל ישירות מתחת לטפל עם גברת בהירה. הכנסה זו מספיקה, ולאחר מכן ליצור קשר לחלוטין לכולם הדרושים.

כי כדי להבין: אלא או יותר, מרכך או יותר מכרז? ומה "לחצנים" ללחוץ, ומה בדיוק לא רק שווה את זה?

התוכן של המאמר

1 מונוטוני שונים בנות 2 רומנטיקה מעט לא כואבת 3 קרוב יותר לגוף 4 בנות גם אוהב ריצה 5 לא עושים את זה 6 בנות מעריץ כשהם מעריצים אותם

כגון מונוטוני שונים בנות

למתחילים מאצ'ו ובכנות מאוהבת יהיה בלתי פוסק, לבסוף, להבין את הרצונות של הנערה במיטה, לקיים עובדה אחת. כל גברת, בהחלט, היא אישית, אבל הראשי, כמו גם אזורים ארוגניים, הם עדיין, מכוח פיזיולוגיה, דומה.

מטבע הדברים, הרגישות והרגישות של כולם שונים, אבל עבור ההתחלה, הטבע נתן לגברים הרבה מאוד איך אנשים התרגלו להביע, טיפ טוב, ובוחן את "כרטיס" של הגוף של אישה, אפילו האדם הכי לא מנוסה ביותר יכול להיות בטוח יחסית כי בן זוגו לא תשלם מהפרעות כאשר לילה של אהבה מתאים עד הסוף.

הגוף הרגיש ביותר, באופן טבעי, הוא הדגדגן - שחפת קטנה, שבה נמצאים מינים קטנים פשוט מתכנסים, אבל זה לא שווה את זה, באופן כללי, להתחיל ללטף ממנו. יש צורך להדגיש את מה עדיף לזכור את הרגישות, כפי שכולם אומרים, הצוואר הנשי, השפתיים, החזה והפטיבים. החלק התחתון של הגב, הישבן, הבטן הם גם רגישים מאוד לליטפים, כמו רבים באים לידי ביטוי, ידיים זכריות חזקות.

רומנטיקה מעט לא מזיעה

ברור, אדם שרוצה סקס רוצה מיד ללכת בפרט לתהליך, אבל בנות של יצורים על פי רוב, כמו אנשים נהגו להביע, רומנטי. המצב מחויב להיות מתאים וכוס יין, מוסיקה איטית בהחלט לא תפריע, להיפך, יהיה קרוב. אתה יכול אפילו להתפזר על החדר או עלי כותרת של ורדים, אם הגברת רגישה במיוחד לביטויים של רומנטיקה.

כי בנות אוהב כדורגל, גברים יודעים, אבל לעתים קרובות משמעות של רגע זה לזלזל. ובו לשווא. ספוגים, שפה - איברים הם מאוד מאוד ארוגני. האחד בדרך, מנשיקות רגילות אתה יכול ללכת לנשיקות של הצוואר, הכתפיים, ואת החזה, ואם אתה בר מזל, אז.

לגעת תחילה לא צריך להיות מתמיד מאוד, בנות, לשים את זה בעדינות, נרגשים אפילו לאט יותר ולא סביר להעריך מעבר חד מנשיקות לעין לעיסוי של הדגדגן. ובכלל לא צריך להאשים אותה, רק הגברות מסודרות כל כך.

קרוב יותר לגוף 3

זה מאוד לשווא ביותר של הנציגים, כפי שהיינו מדברים, סקס חזק לשקול את כל הסקרים של מרגש סקס. מציאות זה לא מתאים בכלל. במשך מעשה אינטימי, כמו בכל עסק, הוא נצפה ביסודו, כפי שכולם אומרים, "אמצע הזהב". גבירותיי מעריינות כדי לדבר עם קלות מעט, ולא הרבה זמן, זה די פשוט לא למהר פעולות, זה הפך, להישאר שותף למאה אחוז להירגע ולהרגיש אינטימיות עם הפורטר.

אם עם אזורי ארוגני, כל הכי פחות ברור, אז cunnilingus היא שאלה של הרבה שנוי במחלוקת. כמה סקסולוגים למדו על הפער בעיניים. לא לכל אחד, למעשה 100% בחורים, לשים את זה בעדינות, משוכנעים כי כל הנשים הן ללא סיבה מן הפעולה הזאת. אבל רק 75% מהגברות אמרו כי עניינים כאלה הם נעימים. זה יהיה חכם יותר לפעול בזהירות, לא לעשות צפייה בתגובת הנערה. התמדה מופרזת, או חוסר ביטחון בלתי רצוי.

בנות גם אוהב ragger4

עצות שלאחר מכן, כמובן, בשום אופן לא למין הראשון, אבל אפילו יותר. שפע המין מעריץ לא רק לגברים. גם עם לפחות נשים מתונות עם פנטזיות סקסיות די רצונות כי הם בהחלט לא אכפת לתקן. באופן טבעי, לא עם הדלפק הראשון מגיע. אבל בלי לנסות כך לדבר עם גיוון יחסי מין עם התשוקה של הצעירה, ככל הנראה יהיה לעורר אותה בחיפוש אחר הכי הרבה מאיתנו אומרת את השותף המצאתן.

מעת לעת לא יפגע בכלל ביחס לגברת משלה מעט גסות. סביר, ברור, את הגבולות כחלק משחק אהבה. כמה בנות (ו, לשפוט על ידי סקרים, הם די כמו הרבה) לא אכפת לחזור על כמה סצינות מ "50 פרחים אפורים". לצאת לפגישה עם איך לבוא לידי ביטוי, חלושות, אבל כדי לקשור את העיניים של צעיף השותף, אולי, אתה יכול להרחיב. כולם יודעים שאם אתה צריך לדון תחילה ולהרוג אותו, כי זה רצון משותף.

כמעט כל הנשים לא נגד איך לחוות כי עדיין מין אנאלי כזה, לפחות מאופן שבו אנשים משמשים להביע, סקרנות רגילה. שוב, עדיף לא סוף סוף להתעקש, אבל לא בוטח לשאול איך היא חל על זה. כולם יודעים מה בנות אוהבות סקס? כמעט כל וזה מאוד באופן אישי.

זה, באופן כללי, לא לעשות 5

כמה כל הזמן, יש צד הפוך של המדליה. במילים אחרות, דברים שבנות במין לא יסבלו. מה בדיוק? את הרשימה, לגבר זכר, הוא גדול מספיק, אבל יותר הנסיבות להיות מודע.

סקס במהלך התאורה הבהירה ביותר. אור, אור אינטימי כדי לדבר עם הנערה מאה אחוז להירגע ומפני. כאשר האביר מריח רע. Ambre - מן האני כדי ארומה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, גרביים שבועיים בקושי לגרום לה את הרצון. לא בטוח לעצמם, בחורים דחוסים. כאשר איש ערעור למצב מיד, לשים את זה במקצת, פונה אל הקיר, והוא התחיל להירדם. ברור, זה פיזיולוגיה, אבל למצוא את עצמם כוחות על זוג, איך אנחנו רגילים לדבר, מילים חיבה וחיבוקים עדיין צריך. ישי, מונוטוני ה, כפי שרובנו התרגלו לדבר, גסות ללא שינוי. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אפילו כמעט כל הבנות מודות כי הם בניגוד להם, כאשר, כפי שהיה, האיש הצעיר כמעט "נרדם" השאלה שלהם ושוחח הרבה. אבל הם גם לא בטבע, אם השותף הוא תמיד, באופן כללי, שותק ועושה אהבה עם הבעת הפנים שליחות קטלנית. לא אוהב את זה בכלל, כפי שכולם יודעים, גברת אחת, אם המאהב יחשוב לצלם אותה ברגעים אינטימיים בלי הסכמתה. יש צורך להדגיש שזה לא רק שלא היה לה זמן, בסופו של דבר, מצביע על הזרבובית.

בנות מעריינות כשהם מעריצים אותם

למעשה, סוף סוף, את התשובה לשאלה: אילו בנות אוהבות במין, לא כל כך מסובך. למי באמת אוהב, כמובן. רומנטיקה ורכות לפני סקס, תשוקה, שפע במהלך מעשה האהבה, טיפול ותשומת לב שלו. מה בדיוק אותו גברת אחרת, הפנטזיות שלה, הרצונות והאזורים הארוגניים יושלם בקרוב להיות סוד, אם בין 2 אנשים והאמת היא.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. יש לציין כי אני עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. דירות דיסקרטיות בחיפה

אילו בנות מצפות מ בחורים במין? סיבולת ראשונה.

תארו לעצמכם שאיפותיך בישראל בישראל, במקרה שאתה אישה יפה מבלארוס. העבודה בישראל תוכל פנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר להרוויח חודש מ 5500 יורו.

כולם יודעים שהגברות לא יסבלו כאשר הצעיר "נשף" בין התהליך וכיוון שהוא צריך להאט את פאנל החדירה - זה מאוד מבלבל. נקודה 2 - שחיתות. כל אישה מבקשת שהצעיר לקח את התהליך לשליטה מלאה ונשלח לה ליהנות מכל השיטות האפשריות. גבר יכול כל כך לעורר את הגברת כי במיטה היא בסופו של דבר יהיה מוכן לכל דבר. באופן ספציפי, יש צורך, בסופו של דבר, לשאוף - לעשות סקס ככזה, כך שהוא באמת אהב את הילדה, ולא בדיוק כמו כיבוש שגרתי "עבור Tick".

Просмотров: 80 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar