20:49
סיאנג: ציורים יפניים מימי הביניים למבוגרים

בוודאות, כמעט כולם מציבים לעצמם כתמונות יפניות עתיקות, המתאר סצינות קדומות, מעת לעת אפילו מאוד בכנות, אבל לא כל הם יודעים כי סוג זה של אמנות נקראת לשוג.

התוכן של המאמר

1 איך אנחנו מביעים, מי דרו שיר 2 היסטוריה צייר סיפורים ארוטיים 3 תושבי השמש העולה - כאלה קסדיקס 4 סיאנג ב ' העולם המערבי המודרני

כותרת סוג זה של ציור מתורגם "תמונה באביב". ואכן, בעונת האביב תושבי השמש העולה בשמש העולה מצביעים על מין. כולם יודעים שבסיג הכללי מכילים רבים בציוריו סמליות, כל כך ניצנים, כפי שאנו מבטאים, צבעי שזיפים הם תמימות חפות, ו התגלגל בד ציוד של שפיכה.

למי Sungoi הגיב

כמו כל אמנות יוצאת דופן, סאנג היו מעריצים ורודפים משלו. הם העריצו את הציורים הפורנוגרפיים של סמוראי וסוחרים, מתפללים, הם לבשו אותם איתם כמו קמיעות, שבעטו ממוות או באש.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם תמיד נדיבים ונכונים. רק זה בהחלט לא רק הצדדים המוצקים לעבוד.

למען האמת, הסבר כזה גורם לספקות עצומים: נציגי שני המקצועות נדרשו זמן רב, כפי שאנו מבטאים, הנשים של החברה הגברת, סביר להניח, ללבוש, כפי שאנשים נהגו להביע את עצמם את ההסבר המעשי ביותר.

אפילו כרגע, עם מספר גדול של תמונות פורנוגרפיות למעשה גישה חופשית באינטרנט, תמונות אלה מסוגלים להיות רציניים, באופן כללי, כדי ליזום הן פנטזיה והן את הגוף.

ביקורות זה סוג של ציור היה באמצע כל הכיתות, הרצפות והגילים. באמת רוצה להדגיש את העובדה כי חופש כזה דמויות כל כך מודאגות לרשויות שב 1661, ומאוחר יותר בשנת 1772 תמונות אסור, אבל, כפי שצריך לחכות, סאיונג לא עושה בכל מקום, רק כדי לשים את זה בעדינות, נעלם מעין צד שלישי לזמן מה.

ל המילה מכריזה, הנוסעים מזועזעים מן השבילים, זה היה קשה לצפות כי במאה ה -20 הציור הזה יהיה סוף סוף לרכוש הרבה במערב מעריצים.

אקסטרה צייר סיפורים ארוטיים 2

1st תמונות מתייחסות לאופן שבו המאה הארבע-עשרה, הציורים בסין הופיעו בסין ספרי התייחסות לדבש, ולמסנה המאה השבע-עשרה כבר הגיעו שלהם פגם בארץ השמש העולה. ואז התרבות היפנית הגיעה משלה, כמו אנשים רבים חושבים, תור הזהב, ו תושבי התענוגות חושניים המצורפים חשיבות רבה למדי.

לרוב, החיים הרדקים של אזרחים רגילים היו מתוארים בציורים, אם כי אתה יכול לראות סמוראי וסומו לוחמי ואפילו זרים: הולנדית או פורטוגזית. בסופו של דבר, אתה יכול, בסופו של דבר, אתה יכול לפגוש את Tokugawa התכשוג, הם היו גם שובה לב ולא נגיש, כמו כרגע כוכב של הפודיום או שחקניות קולנוע הם רק עשירים, כפי שכולם יודעים, תושבים מפורסמים של מדינה של השמש העולה יכול סוף סוף להשתמש בשירותים שלהם. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

קל לחשוב כי רומנטיקה מופרזת של חייו של הגברות לא באמת לגרום לביקורת רבות, אם כי העולם של Kurtyzanoks לא הפגינו ללא הרף ללא הרף. שני שחקנים של קבוקי, שגם הם לא עופרו כל הזמן, תיארו גם את הווילונות, שגם הם לא יהיו, איך את חיי הצדיקים, לאחר שנוצלו מתן שירותי מין ממה שנהנו, אם לשפוט על ידי חולצות, אפילו סמוראי.

לֹא תמונות כל הזמן תיארו מין רגיל או אפילו יחסי מין. לא עבור כל הזמן נפגשים וסיפורים יוצאי דופן לחלוטין.

עמידות סובייטית וחוסר פגיעה של מידע העבירו דעה כוזבת כי למעשה ליווי הוא עכשיו משהו, עם בושה, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. רק לעתים נדירות למישהו שיש לו את המידע כי לשירות הליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

על אחד הציורים המפורסמים ביותר, לדוגמה, הגברת גם מקבלת הנאה מפורשת מן 2- אוקטופוס. למרות ש, אם לשפוט לפי התיאור, הגברת הלכה על זה בכלל לא רצונה, היא היתה ברורה על פניה רגשות אחרים נקראים.

תושבי השמש העולה - כאלה תוספות

טֶכנִיקָה סיאנג אפילו כרגע גורמת לרגשות קלוריה מאוד, אם כי הצופה המודרני סלדן מספיקה. מה הסוד?

בציורים, אנשים מתלבשים באופן מסורתי, תושבי השמש העולה כאילו הם רואים את הגוף של אדם משהו מאוד, כמו אנשים נהגו להביע, יפה, לא סופרים שהם לא רואים שום עירום. אבל כאשר הם יודעים שרק אנשים רבים חושבים, חלקים לא אינטימיים עירומים של הגוף, ועל כן, איך אנחנו כל הזמן מדברים, מתואר בכל הפרטים האנטומיים, בכמה פרופורציות מוגברות, הוא מושך את העין. מתוך הפרטים האלה פשוט לא מציאותי להתנתק!

מולי, ציורים אלה שימשו ילדים אזרחים עשירים כמו שליטה שֶׁזֶה עַתָה נִשׂאוּ. אם זה, למען האמת, כך, כמה מתבטאים, צפוי חיי הנישואין רָווּי. לעתים קרובות, הציורים מלווה, כפי שכולם אומרים, הסברים טקסט, טוב יותר להבין את המשמעות של מה שקורה. אולי באופן טבעי קצת השפעה על הדור הצעיר של syng וסיפק, אבל השאר היו עבור הזוג החדש שליטה לפעולה.

שִׁיר, מטבע הדברים, לא הפכו, כפי שאותם באים לידי ביטוי, הקמאסטרר היפני, אבל מרגש את המוח, הגוף והפנטזיה שהם לא פחות.

סינגו ב העולם המערבי המודרני 4

ב 2013 באנגליה, כפי שהיינו מדברים, תערוכה גדולה של סיאנג במוזיאון האנגלי. ב ארץ השמש העולה הוחלט על ידי מוזיאון אחד בלבד בשנת 2015, למרות העובדה התערוכה הוצגה עוד מוזיאונים של 10 קיו שסירבו.

סיאנג מגרשים יש פופולריות עצומה למדי, עם תחריטים יפנים בסגנון זה אתה יכול לראות לא רק רישומים, ומנות, בגדים, פריטים ביתיים. מה שנחשב במולדת כמו רבים באים לידי ביטוי, פורנוגרפיה מגונה, בשאר המדינות הוא הפך כמו אחד כרטיסי העסק של אמנות השמש העולה.

אמנם, לשים את זה בעדינות, סיאג פורחת כבר זמן רב עבר, בהחלט, כמו יצירות אמנות אמיתיות, מסוגל לקבל זיכרון מתמיד של אנשים, הם יהיו כך לדבר עם התלהבות כל הזמן, יחד עם יצירות גדולות של ציור מאסטרים, כפי שאנו מבטאים, של מדינות ומאות שונות.

Просмотров: 343 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar